.... ယေန႕သည္......

Wednesday, October 3, 2012

ရာႏႈန္းျပည့္


ေျပာခြင့္မရွိတဲ့အခါ
ေျပာခြင့္မေပးတဲ့အခါ
ေျပာလိုရာကိုျမိဳသိပ္ထားတဲ့အခါ
ကၽြန္ေတာ္အရမ္းမြန္းက်ပ္လာခဲ့တယ္ .... ။

ခ်စ္ခြင့္မရွိတဲ့အခါ
ခ်စ္ခြင့္မေပးတဲ့အခါ
ခ်စ္စိတ္ကိုျမိဳသိပ္ထားတဲ့အခါ
ကၽြန္ေတာ္အရမ္းမြန္းက်ပ္လာခဲ့တယ္ .... ။

ပိုင္ဆိုင္ခြင့္မရွိတဲ့အခါ
ပိုင္ဆိုင္ခြင့္မေပးတဲ့အခါ
ပိုင္ဆိုင္ခြင့္ လက္လြတ္လိုက္ရတဲ့အခါ
ကၽြန္ေတာ္အရမ္းမြန္းက်ပ္လာခဲ့တယ္ .... ။

ကၽြန္ေတာ္ဟာ ကၽြန္ေတာ္အျဖစ္နဲ႔သာ
သူမဟာ သူမ အျဖစ္နဲ႔သာ
တည္ရွိေနေသာအခါ
ကၽြန္ေတာ္အရမ္းမြန္းက်ပ္လာခဲ့တယ္ .... ။

ျဖစ္ႏိုင္ရင္
ကၽြန္ေတာ္က သူမ
သူမက ကၽြန္ေတာ္
ျဖစ္ခ်င္ခဲ့တာပါ

ခ်စ္သူရဲ ႔ စိတ္ကို ရာႏႈန္းျပည့္လိုခ်င္ခဲ့မိတာ
ကၽြန္ေတာ္မွားသြားလား .... ။




No comments:

Post a Comment

ယေန႕ၾကြလာ မိတ္သဟာ ခ်မ္းသာကိုယ္စိတ္ ျမဲပါေစ........။ Thanks For Your Visit.Have A Nice Day!