.... ယေန႕သည္......

Tuesday, October 9, 2012

ကၽြန္ေတာ္နဲ႔ထိုသံုးေယာက္

ေျပာရရင္ေတာ့
ဇာတ္လမ္းကတစ္ပုဒ္ထဲ

ဒါေပမယ့္
အေၾကာင္းအရာသံုးမ်ိဳး

လမ္းစေလွ်ာက္တက္ခါစမွာ
ခဏခဏ ေခ်ာ္လဲ ဖူးၾကမွာပါ

ဒီလိုပါပဲ
အခ်စ္ကိုစေတြ႕ခ်ိန္မွာ
စိတ္ကစားခဲ့ၾကဖူးမွာပါပဲ
စိတ္ကစားတယ္ဆိုတာနဲ႔အတူ
ပ်င္းလာရင္ ေရွာင္ဖယ္လာၾကမွာ
လူ႔သဘာ၀လိုျဖစ္ေနတာကိုး .....

ဒါကေတာ့ လမ္းေလွ်ာက္တက္ခါစ
လူ႔ဘ၀ရဲ႕ ပထမဆံုးေျခလွမ္း

လမ္းေကာင္းေကာင္းေလွ်ာက္တက္လာေတာ့
ေျပးခ်င္စိတ္ေလးေတြ ေတာ့ျဖစ္မိသား ....

ကၽြန္ေတာ္ေျပးၾကည့္တယ္ေပါ့
အရွိန္မထိန္းႏိုင္ရင္လဲက်ဦးမွာပဲ
ေမာပန္းလာရင္ နားမိမွာပဲ
အရိပ္ေကာင္းေကာင္းေတာ့ရွိဖို႔လိုအပ္တာေပါ့

ဒုတိယေျခလွမ္း
ေျခလွမ္းဆိုေပမယ့္
ေတာ္ေတာ္ေ၀းေ၀းထိေျပးခဲ့ဖူးပါတယ္
အေျခအေနတစ္ခုထိ ခ်စ္တက္ခဲ့တယ္ဆုိပါေတာ့ ...
ကၽြန္ေတာ္ေမာပန္းလာခဲ့တယ္
ဘ၀ဆိုတဲ့ ေျပးလမ္းေၾကာင္းၾကီးထဲမွာ
ဒီလိုနဲ႔ပဲ ကၽြန္ေတာ္ နားလိုက္ခဲ့ျပန္တယ္

တတိယေျခလွမ္း
ကၽြန္ေတာ္အရိပ္တစ္ခုေတြ႔တယ္
လူတစ္ေယာက္စာအရိပ္တစ္ခုပါပဲ
ဒါေပမယ့္ ေအးခ်မ္းတယ္
ပူေလာင္ျခင္းကင္းတယ္

ပထမဆံုးလွမ္းခဲ့တဲ့ေျခလွမ္းမွာ
ဘယ္အေျခအေနမွာ လမ္းေလွ်ာက္သင့္တယ္ဆိုတာ သင္ခဲ့ရတယ္
ဒုတိယေျခလွမ္းမွာေတာ့
ဘယ္လိုအေျခအေနမွာ မေျပးသင့္ဘူးဆိုတာ ကၽြန္ေတာ္သိခဲ့ရတယ္

ဒီလိုနဲ႔ တတိယေျခလွမ္းကို ေပါ့ပါးစြာလွမ္းေလွ်ာက္ႏုိင္ခဲ့တယ္
ကၽြန္ေတာ့္အတြက္ကေတာ့ ပထမေျခလွမ္းနဲ႔ဒုတိယေျခလွမ္းကေတာ့
သင္ခန္းစာေတြေပါ့ .....

တတိယေျခလွမ္းျပီးကၽြန္ေတာ္
ေျခစံုရပ္ေနခဲ့မိတယ္
ေနာက္ထပ္
စတုတၳေျခလွမ္းဆိုတာ ကို မလိုခ်င္ခဲ့ေတာ့ဘူး
လိုအပ္ေတာ့မယ္လည္းမထင္ေတာ့ပါဘူး
တတိယေျခလွမ္း
ကၽြန္ေတာ္ရပ္ေနခဲ့တဲ့ေနရာမွာ
ေျခေထာက္ႏွစ္စံု ထပ္တူက်ေနခဲ့ပါျပီ ..


No comments:

Post a Comment

ယေန႕ၾကြလာ မိတ္သဟာ ခ်မ္းသာကိုယ္စိတ္ ျမဲပါေစ........။ Thanks For Your Visit.Have A Nice Day!