.... ယေန႕သည္......

Tuesday, October 16, 2012

ကၽြန္ေတာ္နဲ႔အလြမ္း



သတိရလို႔ဖုန္းဆက္ေတာ့မယ္ဆို
စာရြက္နဲ႔ေဘာပင္ပဲရွိတယ္
ေလတိုက္တိုင္း နာရီလက္တံေတြ ေရႊ႕ေနတာလား
နာရီလက္တံေတြေရႊ႕တိုင္း သတိရေနတာလား
ဘာေၾကာင့္လဲေတာ့မသိဘူး
သစ္ရြက္ေတြကေတာ့ေၾကြျမဲ
ကၽြန္ေတာ္ကလည္း လြမ္းျမဲ
တုိက္ဆိုင္တာလား
မတိုက္ဆိုင္တာလားမသိဘူး
ကၽြန္ေတာ္လြမ္းတိုင္း သူမကၽြန္ေတာ့္ကိုေမ့ေနတယ္
ခက္တာက သူမလြမ္းတိုင္း ကၽြန္ေတာ္ သတိတရရွိေနတက္တာ
အေၾကာင္းအရာေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားမွာ
တန္ျပန္သက္ေရာက္မႈရွိတယ္ဆိုေပမယ့္
ကၽြန္ေတာ္နဲ႔သူမအတြက္ကေတာ့
ထပ္တူက်ေနတယ္
ကုန္းေပၚကိုေရာက္ဖူးတဲ့
ငါးတစ္ေကာင္လိုပဲ
ေနရာသစ္ကိုေရာက္ဖူးေပမယ့္
အသက္ရႈရခက္ေနတယ္



No comments:

Post a Comment

ယေန႕ၾကြလာ မိတ္သဟာ ခ်မ္းသာကိုယ္စိတ္ ျမဲပါေစ........။ Thanks For Your Visit.Have A Nice Day!