.... ယေန႕သည္......

Monday, September 24, 2012

အေၾကာင္းမဲ့အမုန္း

ခရမ္းေရာင္ အိပ္မက္ ျမင္မက္ျပီးတဲ့ေနာက္ပိုင္း
ကၽြန္ေတာ့္စိတ္ေတြ ခရမ္းေရာင္ကို မုန္းသြားခဲ့တယ္
အိပ္မက္ေတြက ဆိုးလြန္းခဲ့တာကိုး

ကမာၻတစ္ဖက္ျခမ္းကို အိပ္မက္ မက္ျပီးေနာက္ပိုင္း
ကမာၻၾကီးတစ္ဖက္ျခမ္းကိုအေၾကာင္းျပခ်က္မဲ့စြာ
ကၽြန္ေတာ္မုန္းတီးမိခဲ့တယ္
အိပ္မက္ေတြက ဆိုးလြန္းခဲ့တာကိုး

အိပ္မက္ထဲမွာ ကၽြန္ေတာ့္ကို ကၽြန္ေတာ္
ျမင္မက္မိတဲ့ေနာက္ပိုင္း
ကၽြန္ေတာ္ဟာ ကၽြန္ေတာ္အမုန္းဆံုးသတၱ၀ါျဖစ္လာခဲ့တယ္
အိပ္မက္ေတြက ဆိုးလြန္းခဲ့တာကိုး

အခုေတာ့ ....
ကၽြန္ေတာ္ခ်စ္aေသာ သူမကို
အိပ္မက္ မမက္ မိေစဖို႔
ေန႔စဥ္ဆုေတာင္းေနရင္းနဲ႔သာ
အိပ္စက္ျခင္းကို မုန္းတီးေနမိျပန္တယ္ ....
အေၾကာင္းျပခ်က္ေတာ့
ရွာမရခဲ့ျပန္ဘူး .....။




No comments:

Post a Comment

ယေန႕ၾကြလာ မိတ္သဟာ ခ်မ္းသာကိုယ္စိတ္ ျမဲပါေစ........။ Thanks For Your Visit.Have A Nice Day!