.... ယေန႕သည္......

Wednesday, December 5, 2012

တစ္ဦးတည္းေသာခ်စ္သူ


သူမကလည္းကၽြန္ေတာ္
ကၽြန္ေတာ္ကလည္းသူမ
ခြဲျခားျပီးျမင္လို႔မရတဲ့ ရင္ဘတ္ႏွစ္ခုအတြက္
သူမရဲ႕အရိပ္အျဖစ္ေဘးနားမွာရွိေနေပးခဲ့တယ္ ။

ကၽြန္ေတာ့္ဘ၀က သူမျဖစ္သလို
သူမဘ၀အတြက္လည္းကၽြန္ေတာ္အဆင္သင့္ျဖစ္ေနေပးခဲ့တယ္။
လိုအပ္တာထက္ပံုမွန္မဟုတ္တဲ့ အခ်စ္ေတြအတြက္
ကၽြန္ေတာ့္မွာဖြဲ႔ႏြဲ႔စရာမဲ့ေနခဲ့ျပီ။

ကၽြန္ေတာ္ေျပာမထြက္ခဲ့ပါဘူး
မေျပာရက္ခဲ့ပါဘူး
ကၽြန္ေတာ္ေျပာလိုက္တဲ့စကားလံုးတိုင္းဟာ
ကၽြန္ေတာ္တို႔ႏွစ္ေယာက္ခ်စ္ျခင္းအတြက္ 
မလံုေလာက္ခဲ့ဘူး ..။ 

ကၽြန္ေတာ္ဘယ္ေလာက္ခ်စ္တယ္ဆိုတာေျပာဖို႔ 
စကားလံုးရွာမရသလို ..
သူမအခ်စ္ေတြအတြက္လည္း
ႏိႈင္းယွဥ္စရာမဲ့ေနခဲ့တယ္


No comments:

Post a Comment

ယေန႕ၾကြလာ မိတ္သဟာ ခ်မ္းသာကိုယ္စိတ္ ျမဲပါေစ........။ Thanks For Your Visit.Have A Nice Day!