.... ယေန႕သည္......

Sunday, October 7, 2012

မိုး


မဟူရာေရာင္ေတာက္ေတာက္လမ္းမေပၚမွာ
ဖိနပ္ပါးပါးေလးစီးထားတဲ့
ႏႈတ္ခမ္းပါးပါးနဲ႔ေကာင္မေလးတစ္ေယာက္
လမ္းေလွ်ာက္လာတယ္
သူမတစ္ေယာက္တည္းပါပဲ .......

ေနပူပူေကာင္းကင္ၾကီးေအာက္မွာ
တီရွပ္အျဖဴ၀တ္ထားတဲ့
သာမာန္လူငယ္ေလးတစ္ေယာက္
လမ္းေလွ်ာက္လာတယ္
သူလည္းတစ္ေယာက္တည္းပါပဲ .......

တခဏအတြင္းမွာပဲ
အရိပ္ႏွစ္ခုဆံုလိုက္တဲ့ခဏမွာ
အေရာင္တစ္ခုလက္သြားတယ္
ေနာင္တစ္ခ်ိန္မွာ
ကၽြန္ေတာ္တို႔ အရမ္းခ်စ္တဲ့ခ်စ္သူေတြ
ျဖစ္မယ္ဆိုတာ
သူမေရာကၽြန္ေတာ္ပါ ၾကိဳမသိခဲ့ဘူး

ဒီလိုနဲ႔ ...
တတိယစာပိုဒ္ေလး အသက္၀င္လာခဲ့တယ္
ကၽြန္ေတာ္သူမကို အရမ္းခ်စ္မိသြားခဲ့တယ္

မိုး
ဟုတ္ပါတယ္
သူမနာမည္ "မိုး"

ကၽြန္ေတာ္ တစ္ခါမွ မေခၚျဖစ္ခဲ့တဲ့နာမည္ .... "မိုး"

ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့
ေသြး ဆိုတဲ့ ကၽြန္ေတာ္ေပါ့
သူမဘယ္ေတာ့မွ ေခၚျဖစ္မွာမဟုတ္တဲ့ ကၽြန္ေတာ့္နာမည္ "ေသြး"



4 comments:

  1. တစ္မ်ဳိးေလးဟ .. း)

    ReplyDelete
  2. ဟိုတခ်ိန္က ... ေကာင္ေလး ... ေကာင္မေလး...
    ခုေတာ့... ေသြး ... ေသြးစက္...
    :)

    ReplyDelete

ယေန႕ၾကြလာ မိတ္သဟာ ခ်မ္းသာကိုယ္စိတ္ ျမဲပါေစ........။ Thanks For Your Visit.Have A Nice Day!