.... ယေန႕သည္......

Tuesday, October 23, 2012

သံုးနားမညီတဲ့ ၾတိဂံ (အပိုင္း - ၁)

ကတၱရာလမ္း မည္းမည္းနက္နက္ေပၚကို ေရာ္ရြက္၀ါ၀ါေလးေတြ ေၾကြက်တဲ့အခ်ိန္ေလာက္ လြမ္းေဆြးစရာ ေကာင္းတာမရွိဘူး...။ ကၽြန္ေတာ္ေက်ာင္းေရွ႕ အုတ္ခံုေလးမွာ ထိုင္ေနတုန္းမွာေပါ့....။
ကားျဖဴျဖဴေလးေပၚက လက္ကိုင္ပု၀ါေလး တစ္ထည္  ေလရဲ႕ေခၚေဆာင္မႈနဲ႔အတူ ကၽြန္ေတာ့္ေရွ႕ကို ဒူးေထာက္ခစားခဲ့တယ္....။ MTS စာလံုးသံုးလံုး လက္ကိုင္ ပု၀ါေလးမွာ ေရးထိုး ထားတယ္...။  ေနာင္တစ္ခ်ိန္  ထိုလက္ကိုင္ပု၀ါေလးရဲ႕ ပိုင္ရွင္ေရွ႕မွာ ကၽြန္ေတာ္ ဒူးေထာက္ခစားခဲ့ရမယ္ ဆိုတာ အဲ့ဒီအခ်ိန္က ကၽြန္ေတာ္မသိခဲ့ဘူး ...။ ပိုင္ရွင္ ဘယ္သူလည္း ဆိုတာလည္း ကၽြန္ေတာ္မွ မသိခဲ့ပဲ....။

ဒီလိုနဲ႔ ေက်ာင္းေတြ ျပန္ဖြင့္ေလျပီ ..။

အရင္ႏွစ္ေတြနဲ႔မတူ ကၽြန္ေတာ္ေျပာင္းလဲ လာတယ္... ။ ေျပာင္းလဲလာတယ္ ဆိုတာထက္ ကၽြန္ေတာ္ အျမဲလြယ္တဲ့လြယ္အိတ္မွာ လက္ကိုင္ပု၀ါအျဖဴေလးတစ္ထည္ အျမဲ ခ်ည္ထားခဲ့တာကိုး...။ ေအာ္ ... ဒါနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ဆိုတာ ... ေနာင္တစ္ခ်ိန္ဒီဇာတ္လမ္းရဲ႕အဓိက ဇာတ္ေကာင္ျဖစ္မယ့္ သစၥာ ဆိုတဲ့ကၽြန္ေတာ္ပါပဲ။ ဟိုေတြးဒီေတြးနဲ႔ ေက်ာင္းကန္တင္းထဲ ကၽြန္ေတာ္၀င္လာခဲ့ခ်ိန္မွာ.. ထံုးစံအတုိင္းသူငယ္ခ်င္းေတြ   ေအာ္ေခၚသံ ၾကားလိုက္ရတယ္   ၾကည့္လုိက္ေတာ့ ေမာင္ဇင္ နဲ႔ ေက်ာ္ၾကီးတို႔ႏွစ္ေယာက္... မနက္စာစားရင္း စကားေျပာေနပံုရပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ေရာက္သြားေတာ့ ေမာင္ဇင္က...
သစၥာ မင္းကို ေမးမယ္ေမးမယ္နဲ႔မေမးျဖစ္တာ ဒီလက္ကိုင္ပု၀ါက ဘယ္သူ႔ဟာတုန္း... ယၾတာ ေခ်ျပီးခ်ည္ထားတာလား လို႔ ေမးလာတယ္...။ ေျဖစရာမရွိတဲ့လူေတြ ထံုးစံအတိုင္း ကၽြန္ေတာ္ျပံဳးျပမိခဲ့မိတယ္....။
ငါ့ေမြးေန႔တုန္းက ငါ့အေမေပးထားတဲ့ လက္ကိုင္ပု၀ါေလး ကားေပၚကလႊင့္သြားတာ ဘယ္ေရာက္သြားလဲ မသိပါဘူး... ႏွေျမာလိုက္တာ
သစၥာ အသံၾကားရာကို လွည့္ၾကည့္လိုက္မိတယ္....။ စကားေျပာသူကိုေတာ့   ေသခ်ာမျမင္ရဘူး ေက်ာေပး ထိုင္ေနတာကိုး..... နည္းနည္းေတာ့ စိတ္၀င္စားသြား သူ႔ရထားတဲ့ လက္ကိုင္ပု၀ါပိုင္ရွင္မ်ားျဖစ္ေနမလားေပါ့.... အေတြးေတြ တေပြ႔ၾကီးနဲ႔ ေက်ာင္းဆင္းခ်ိန္ေရာက္မွန္း မသိေရာက္ခဲ့ျပန္ေလတယ္။ ဒီလိုနဲ႔တစ္ရက္ျပီး တစ္ရက္ ကုန္လြန္သြားလည္း သူ႕အေတြးထဲေတာ့ လက္ကိုင္ပု၀ါပိုင္ရွင္ေလးက  မေပ်ာက္မပ်က္ပဲ ရွိေနခဲ့တယ္။  ေကာက္ရထားတဲ့ လက္ကိုင္ပု၀ါကို ပိုင္ရွင္ထံျပန္ေပးရေကာင္းမလား။ သိမ္းထားရင္  ေကာင္းမလား ေတြးေနရင္းနဲ႔ပဲ...  ပိုင္ရွင္ထံျပန္ေပးဖို႔ဆံုးျဖတ္လိုက္တယ္။

ဒီေန႔ ကၽြန္ေတာ္ေက်ာင္းသြားတဲ့ ေျခလွမ္းေတြက အရင္ေန႔ေတြနဲ႔မတူ ပိုျပီးသြက္လက္ေနတယ္။ တိတ္တခိုး ရင္ခုန္ခဲ့ရတဲ့ လက္ကိုင္ပု၀ါပိုင္ရွင္ေလး နဲ႔ေတြ႕ရေတာ့မွာကိုး.....။ ဘယ္သူမွန္းမသိ.. ဘယ္ေမဂ်ာကမွန္း မသိေပမယ့္ မသိစိတ္နဲ႔လိုက္ရွာေနမိခဲ့တယ္......။

ေကာ္ဖီတစ္ခြက္ေလာက္ေပးပါ.....

ရုတ္တရက္ ေက်ာင္းကန္တင္းက အသံေလးက သူ႔နားထဲျပန္႔လႊင့္လာခဲ့တယ္.....။ ဟုတ္ပါတယ္ သူမ ပါပဲ။ သူမ အသံပါ....။ ကၽြန္ေတာ္ ေကာင္းေကာင္းၾကီးမွတ္မိတဲ့သူမအသံပါ.....။

ကၽြန္ေတာ္ ထုိင္လုိ႔ရမလား...

အဆက္အစပ္ မရွိေျပာလုိက္တဲ့ စကားေၾကာင့္ သူမ ေခါင္းေလးေမာ့ၾကည့္တယ္...။ ေမာ့ၾကည့္တဲ့အခိုက္ ကၽြန္ေတာ့္ရင္ခုန္သံေတြ ခဏတာ ျငိမ္သက္သြားတယ္....။ လွလိုက္တာ စိတ္ထဲကေနေရရြတ္မိသြားတယ္။ သူမပိုင္ဆိုင္တဲ့ လက္ကိုင္ပု၀ါေလး အတိုင္းပါပဲလား ျဖဴစင္စြာလွပတဲ့ လက္ကိုင္ပု၀ါ ပိုင္ရွင္ေလးကို ေတြ႔လိုက္ရတဲ့ အခိုက္အတန္႔ ေျပာဖို႔စကားေတြ ထြက္ေျပးကုန္တယ္ ... ။

ဘာကိစၥရွိလို႔လဲ.... 

ျပတ္သားတဲ့စကားသံေလးေၾကာင့္ကၽြန္ေတာ့္အသိစိတ္ေတြ ျပန္လည္ ႏိုးထလာခဲ့တယ္ ... ။

ဒီလိုပါ ဟိုေန႔က ေျပာသံၾကားလိုက္လုိ႔ လက္ကိုင္ပု၀ါဆိုတာ.....

ကၽြန္ေတာ္စကားမဆံုးလုိက္ပါ .....

ကၽြန္မ အဲ့လက္ကိုင္ပု၀ါေလး ၾကည့္လုိ႔ရမလား....

ကၽြန္ေတာ္ဘာမွ ျပန္မေျပာမိ လြယ္အိတ္မွာခ်ည္ထားတဲ့ လက္ကိုင္ပု၀ါေလးကိုသာ ျဖဳတ္ေပးလိုက္မိတယ္။ လက္ကိုင္ပု၀ါေလးကိုၾကည့္ျပီး သူမ မ်က္လံုးေတြ အေရာင္လက္သြားတယ္....။

ဟုတ္ပါတယ္ အဲ့တာ ကၽြန္မ လက္ကိုင္ပု၀ါေလးပါ... ၀မ္းသာလုိက္တာရွင္... ေမြးေန႔တုန္းက အေမကိုယ္တိုင္ ကၽြန္မနာမည္ထိုးျပီးေပးထားခဲ့တာ...  ေပ်ာက္သြားလုိ႔ စိတ္မေကာင္းျဖစ္ေနတာ ရွင့္ကိုေက်းဇူးတင္ပါတယ္.....

ေပ်ာ္ရႊင္စြာစကားေတြ အဆက္မျပတ္ေျပာေနတဲ့ သူမကို ၾကည့္ျပီးကၽြန္ေတာ္ပါ အေပ်ာ္ေတြ ကူးဆက္သြားခဲ့တယ္...။

ရပါတယ္ဗ်ာ... ပိုင္ရွင္ရွိတဲ့ပစၥည္းပိုင္ရွင္ဆီျပန္ေရာက္သြားတာပဲ ကၽြန္ေတာ္၀မ္းသာပါတယ္....။

ထုိ႔ေနာက္ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ဘာစကားမွ ေရေရရာရာမေျပာျဖစ္ေတာ့ပဲ ကၽြန္ေတာ္က အရင္ႏႈတ္ဆက္ျပီး ထြက္လာခဲ့တယ္။

MTS 
သူမနာမည္ ေမသစၥာဆိုတာေနာက္မွသိလိုက္ရတယ္...။ ကၽြန္ေတာ္နဲ႔နာမည္ဆင္တယ္ေပါ့...။ ကိုယ့္အေတြး နဲ႔ကိုယ္ေတာ့ ေပ်ာ္ျမဴးလို႔ေနခဲ့တယ္ .... ။


ေမသစၥာ
သူမ အိမ္အျပန္လမ္းက ေပါ့ပါးျမဴးတူးေနတယ္....။ လက္ကိုင္ပု၀ါ ျပန္ရခဲ့ျပီေလ...။ အိမ္ေရွ႕ ေရာက္ေတာ့ ျခံ၀င္းထဲမွာ ထုိင္ေနတဲ့သူမ အမကိုျမင္လုိက္ရေတာ့ အေပ်ာ္ေတြ လႊင့္ေပ်ာက္ကုန္သြားတယ္။

ျမတ္သစၥာ
ေမသစၥာရဲ႔အမ ေမြးရာပါ ေျခေထာက္ႏွစ္ေခ်ာင္း မေကာင္းတဲ့ ေရာဂါေၾကာင့္ Wheelchair ေပၚမွာ အခ်ိန္ကုန္ခဲ့ရတဲ့ တဦးတည္းေသာအမ ... ။

အမ်ားလူေတြ အျမင္မွာေတာ့ သူတို႔ညီအမႏွစ္ေယာက္ကအရမ္းခ်စ္ၾကသည္ေပါ့... ။ တကယ္ေတာ့ ေမသစၥာက သူ႕အမကိုငယ္ငယ္တည္းက မနာလို၀န္တိုစိတ္ ရွိေနခဲ့တာ...။ ျမတ္သစၥာက လူမႈဆက္ဆံေရး ေကာင္းတယ္...။  သူမထက္လည္းဥဏ္ေကာင္းတယ္...။   ေျခေထာက္မသန္တာ တစ္ခုပဲ အျပစ္ေျပာစရာရွိတယ္...။

ေမသစၥာကေတာ့ အရာရာ ျပီးျပည့္စံုခဲ့ေပမယ့္ သူ႕ ထက္သာလြန္တဲ့အမျဖစ္သူ ျမတ္သစၥာအေပၚမွာ မနာလို၀န္တိုစိတ္ေတြ အျမဲထားရွိခဲ့တယ္ ... ။

ညီမေလးေက်ာင္းကျပန္လာျပီလား .... 

ဟုတ္ 
 
တစ္လံုးတည္း ေျဖျပီးအိမ္ထဲသို႔၀င္လာခဲ့တယ္။

အတိတ္ဆီသို႔ စိတ္ကူးနယ္ခ်ဲ႕လိုက္တယ္.....။



အပိုင္း - ၂
ေမွ်ာ္













No comments:

Post a Comment

ယေန႕ၾကြလာ မိတ္သဟာ ခ်မ္းသာကိုယ္စိတ္ ျမဲပါေစ........။ Thanks For Your Visit.Have A Nice Day!